26 Mart 2012

Postane Önü Geleneği..


Bank Asya 1.Ligin ortalarında başlayan ve bugüne kadar devam eden bir geleneğimiz var. Maç öncesi taraftarın takım otobüsünü karşılaması.. Maç günü maçtan 2 saat önce tüm taraftarlarımız Postane önünde ki yerlerini alıyor ve büyük bir coşkuyla takım otobüsünün gelmesini bekliyor. Bu süre içerisinde halay, horon, kolbastı ve karşılama gibi yöremizin kültürüne uygun bir çok geleneğimizi gerçekleştiriyorlar. Artık maç günleri taraftarın ilk işi takımı karşılamak. Herkes orda ki o coşkuyu, o heyecanı yaşamak için Postane önüne akın ediyor. Takım otobüsü geldiğinde ki o sevinç, o heyecan, o coşku herkesin yaşaması gereken bir duygudur. Meşaleler yanıyor, tezavratlar yapılıyor, takımdan galibiyet sözü isteniyor. Takım stada uğurlanıyor ve taraftar staddaki yerini alıyor. Her takıma nasip olmaz böyle güzel şeyler. Orduspor'lu oluşunuzdan ne kadar gurur duysanız azdır !
Orduspor maçları Postane önünde kazanıyor !
Bu olay kaptanımız Gosso'yu bile etkilemiş ki onun açıklamaları bizleri gururlandırıyor.

İşte Gosso'nun açıklamaları
Sezon başından bu yana stadyuma her gidişimizde, taraftarımız bizi havai fişek, meşaleler ve konfetilerle karşılıyor. Onun için her defasında tüylerim diken diken oluyor. Gözlerim doluyor. Onların bu coşku ve desteğine büyük saygı duyuyorum. Bizim ligdeki konumumuzun en önemli etkenlerinden biride taraftarımızdır. İyi puanlar topladık. Her oyuncu sahaya çıktığımızda benim gibi hissediyordur. Taraftarlarımız için saha içerisinde elimizden geleni yapmaya mecbur hissediyoruz kendimizi. Şuan her şey çok iyi gidiyor. Taraftarımızı hayranlıkla izliyorum. Beni çok mutlu ediyorlar. Bu desteklerinden dolayıda onlara sonsuz teşekkürler ediyorum. Taraftarın beni sevdiği kadar bende onları çok seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...