16 Mart 2012

NTV SPOR RADYO | Nedim Türkmen Telefon Bağlantısı


Saat 15.40'ta NTV Spor Radyo'da telefon bağlantısı gerçekleştiren başkanımızın açıklamaları..

* Nedim Türkmen: Gosso'yu Manchester City, Rubin Kazan ve Anderlecht istiyor.
* Nedim Türkmen: 5-6 Milyon Eurolardan bahsediliyor Gosso için. Biz rakam için Sow'u baz alıyoruz.
* Nedim Türkmen: Abdurrahman Dereli ve Sedat Bayrak ile sözleşme uzatacağız.Numan ile zaten uzattık.
* Nedim Türkmen: Uruguay ve Arjantin liglerinde oynayan oyuncu listelerini Cuper bize iletti.
* Nedim Türkmen: Riberio zaten kiralık sezon sonu gidecek. Dalmat ile sözleşmemiz devam ediyor.
* Nedim Türkmen: İlk 8 şansımız için yarın ki maç çok önemli.
* Nedim Türkmen: Fatih Tekke ile 1 yıllık sözleşmemiz daha var. Sezon sonu oturup konuşacağız.
* Nedim Türkmen: Gelecek yılın çalışmalarına başladık.
* Nedim Türkmen: Cuper Javito ile devam etmek istiyor. Sezon sonu Olympiakos ile görüşüp bonservisini alabiliriz.
* Nedim Türkmen: Mallorca'da bizim gibi lige yeni çıkmıştı. Hocamızın neler yaptığını ve kulübün değerlerini nasıl yukarı çıkardığını biliyoruz.
* Nedim Türkmen: Cuperin gözünde yıldız oyuncu diye birşey yok. Tamamen mücadele eden oyuncuya kenetlenmiş durumda. Hasan Kabze Sivas'a götürülmedi. Sistemimiz var bana güvenin diyor.


Nedim Türkmen'in konuşmalarından derlenenler bunlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...