9 Ekim 2012

Scout İsleri Falan Filan


Kulüp için napabiliriz sorusu herkesin aklına gelmiştir. Çoğu renktaşımız da kulüp için maddi manevi elinden geleni yapıyorlar. Bende geçen gün düşündüm ve kulübe oyuncu önermek adına oyuncu izleme işine atıldım.. Artık çoğu oyuncunun maçlarını izleyip, kulübe yararlı olabilecek Türk oyuncular bulacağım. Türkiye’de ki yerli oyuncu kalitesi düştü. Kaliteli olan oyuncular da kısır döngü içinde ve her yıl kulüp değiştirmekte. Oyuncu yetiştirme adına alt yapı çalışmalarına girsekte kısa vade de bu oyunculardan maalesef yararlanamayacağız.

Bu yıl takımımıza transfer olan ve kadromuzda bulunan çoğu yerli oyuncunun gurbetçi olduğunu yada Avrupa alt yapısı almış oyuncular olduğunu görüyoruz. Şamil Cinaz, Nizamettin Çalışkan, Ömer Kulga, Ferhat Çökmüş, Ali Ferhat Aksoy, Atila Turan ve Ali Çamdalı bunlara örnek olarak gösterilebilir. Kısır döngüde ki oyuncuları takımımıza katmak istemeyen Nedim Türkmen ise gurbetçi oyunculara değer veren bir başkan. Cuper’in oyuncu tercihlerin de de Avrupa alt yapısı almış olmaları onun gözünde oyuncuyu 1 adım önde gösteriyor.

Geçen yıl Divane Aşık Gibi Blog aracılığıyla kulübe önerilen Atila Turan şuan Orduspor’da ve gayette iyi bir futbol sergiliyor. Deyim yerindeyse daha ilk maçında ’10 maçtır Orduspor’da oynuyor’ gibi bir görüntü verdi. Uyumu ve teknik kapasitesi yüksek Atila’nın takıma yararlı olduğunu görüyoruz. Bende işte biraz da buradan şevklenerek oyuncu izlemeye başladım. Bir sonra ki postta sanırım ilk oyuncuyu paylaşacağım sizlerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...