3 Haziran 2012

Bir Veda Daha | Onur Bilgin

Tobias Nickenig, Fatih Tekke ve Emmanuel Culio'dan sonra, takımla yollarını ayıranlar  kervanına Onur Bilgin'de eklendi. Bir yerel kanalda başkanın ağzından öğrendik ayrılık haberini. Hiçte şaşırmadık..
2009/2010 sezonu öncesi Marmaris Belediyespor'dan transfer edilmişti Onur. O yıl Fevzi Elmas'ın ardından 2. kaleci olarak görev alacak gibi gözüküyordu. Ancak Marmaris Belediyespor'da ki istatistiklerine bakınca Fevzi'den kaleyi devralır diye düşünmüyor değildim. Genç olması nedeniyle beklentilerimiz çoktu. İlk yılda sadece 7 maçta kaleyi koruyabildi. İçeride Pursaklarspor ile oynadığımız kupa maçı Onur'un Orduspor kariyerinde ki ilk maçıydı. Daha sonra yine Türkiye Kupası maçlarında Belediye Vanspor, Denizli Belediyespor ve Trabzonspor ile oynadığımız maçlarda kalemizi korudu. Bank Asya 1. ligde ki ilk maçına ise Hacettepespor maçında çıktı. O maçta staddaydım. Yaptığı birçok kurtarışla belkide maçın berabere bitmesinde en büyük pay onundu. O maçtan sonra artık kaleyi Onur alır diyordum ve öyle de oldu. Ardından Adanaspor ve Samsunspor maçlarında kalemizi korudu. 


Onur 2010/2011 sezonunda forma şansı bulamadı. Bunda Fevzi Elmas'ın tecrübesi ve formunun iyi olması etkili oldu. Bir türlü patlama gerçekleştirememişti Onur. Buna rağmen Süper Lig kadrosunda Fornezzi ve Fevzi'nin ardından 3. kaleci olarak yer aldı. Metin Diyadin ve Hector Cuper tarafından 2011/2012 sezonunda da forma şansı bulamadı.


Her ne kadar Orduspor kalesini 3 sezonda sadece 7 kez koruyabilse de, oynadığı tüm maçlarda elinden geldiğini yaptığına inanıyorum. Bugün bir haber aldım ve Onur'un Kayseri Erciyesspor'la 2 yıllık sözleşme imzaladığını öğrendim. Kariyeri adına forma giyebileceği bir takımla anlaştığı için sevindim. Artık TRT'de bol bol izleriz onu. 


Onur Bilgin'e bundan sonraki futbol hayatında başarılar dilerim. 


Bu arada yönetimimizin Onur Bilgin'in yerine gurbetçi bir kaleci ile anlaşma aşamasında olduğu haberleri var. Onur Bilgin'e göre genç ve 3. kaleci olarak görev yapacak. Yakında haberi gelir. Ufak bir ipucu; Fornezzi ile bağı var. : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...