4 Haziran 2012

ALT YAPI SEÇMELERİ ?

Bugün kulüpten bir açıklama yapıldı.
15– 16- 17 Haziran 2012 tarihlerinde Orduspor Altyapı Seçmeleri yapılacaktır.
1993, 1994, 1995, 1996 doğumlu futbolcular seçmeye katılabilirler.


Seçmelere katılmak ücretlidir.
1993 ve 1994 doğumlu futbolcuların katılım ücretleri 200 tl.
1995 ve 1996 doğumlu futbolcuların katılım ücretleri 175 tl


Seçmeler Orduspor Kulübü Durugöl Altyapı Tesisleri’ nde yapılacaktır.
Seçmeye katılacak futbolcuların ulaşım, konaklama ve yemek ücretleri kendilerine aittir.
Her futbolcu antrenman malzemesini kendisi getirecektir.
Antrenmanlarımız suni çim sahada yapılacaktır.


Şu açıklamaya ben gibi bir çok taraftar tepkilidir. Her zaman alt yapımızda ki sıkıntılar dile getiren ve futbolcu fabrikası olacağız diyen başkanımızın sanırım bu fiyattan haberi yok diye düşünüyorum. Yoksa 200 Liraya seçme olmaz. 50 Lira gibi bir tutar standarttır. Birde seçilmeme olasıkları var ki, ben olsam bende vermem diyorum kendi kendime. Kulübün resmi facebook sayfasında ki bir sporcu kardeşimizin yazısı; 'Ben de kaleciyim, ve şuan bana sorsanız hayatın da en çok yapmak istediğiniz şey diye; kaleciliğe devam etmek derdim. Ama maalesef bunlar yüzünden insan ne kadar yetenekli olursa olsun soğuyor futboldan. İçimde öyle bir istek var ki şuan bile bir takımda file bekçisi olmak. Heleki memleketimin takımında... Ama yok işte bunlar yüzünden yok, olmaz, olmayacakta abi. Size 200 liranızla mutluluklar.' Hak verdim arkadaşa ve sonuna kadar da katılıyorum.


Birde şu açıklamaya biraz takıldım, ' Seçmeye katılacak futbolcuların ulaşım, konaklama ve yemek ücretleri kendilerine aittir.' Bu giderler de eklendiğinde yaklaşık 250 Lira civarı bir para ediyor. 250 Lira bir ailenin 1 aylık mutfak, temizlik veya daha fazlasına denk. Her neyse ilerleyen günlerde inşallah yönetim bu işe bir el atar.


Başkanımızdan ricamdır. Fiyat konusu bir kez daha görüşülsün, her sporcu kardeşimizin verebileceği bir tutar belirlensin.


Unutulmamalıdır ki; bir çok yetenekli futbolcu yoksul ailerden gelmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...