20 Mayıs 2012

Divane Aşık Gibi Blog 2 Yaşında !

Uzun zamandır takip ettiğim, yazılarını hayranlıkla okuduğum bir blog var. Divane Aşık Gibi.
Açık söylüyorum bir çok haberi, bir çok organizasyonu, bir çok istatistiği ve bir çok transferi buradan öğrendim. Öncelikle üzerinde durdukları bir şey var; 'Divane Aşık Gibi Orduspor'luyum diyen herkesin blogu !' Bu slogandanda ne kadar mütevazi olduklarını anlayabiliyorum. Güncel olarak yazmaya devam ediyorlar. İnşallah hiç bitmez bu blogdaki yazılar, arkadaşlıklar ve dostluklar.


Yazdıkları yazılarından daha çok, düzenlediği organizasyonlar ve toplumsal konularda ki duyarlılığıda beni çok mutlu ediyor. Çernobile karşı yürüyüş ve 1 Mayıs İşçi Bayramı'na katılmalarıda onların ne denli bir vatandaş olduğunun kanıtı. Sadece bunlarla da kalmadı bu blogun yazarları. Belki o zamanlar tam takip etmiyordum bu blogu ama Ankara'da ki şampiyonluk maçımızda ağlamışlar, sevinmişler. Yani sadece sanal ortamla kalmamışlar. Kısaca dost, arkadaş, kardeş olmuşlar. Belki yazarların isimlerini yazarsam kızabilirler ama Orduspor'luyum diyorsan divaneasikgibi.blogspot.com'u her zaman takip etmenizi öneriririm.


Buradan Divane Aşık Gibi Blog'un 2. yaşını kutluyor, dostluklarının hiç bitmemesini temenni ediyorum. Sizler varoldukca sesimiz daha çok çıkacak, tıpkı bir Divane Aşık Gibi !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...