16 Ağustos 2012

Culio, Fatih Terim, GS Üçgeni ve Ahlak

Gündemi etkileyen bir konu olmuştu, geçtiğimiz sezonun sonlarına doğru. Culio Galatasaray maçı öncesi ; 'Bana kalsa Galatasaray'a karşı oynamak istemezdim ama Orduspor için forma giyiyorum, oynamak zorundayım. Önümüzdeki sezon Galatasaray'a gitmek istiyorum. Bunun için görüşmelerimi yaptım, önümüzdeki sezon kesinlikle Galatasaray'a gideceğim." sözleriyle gündem yaratmıştı. Bunun sonucunda ise Orduspor kulübü Culio'nun sözleşmesini feshetmişti.

Ardından bir spor programı tarafından bu konu masaya yatırılmıştı. Telefonla programa bağlanan Nedim Türkmen Culio olayını anlattıktan sonra, Ali Dürüst programa bağlanmış ve bu durumun gerçeği yansıtmadığını (!) söylemişti. Culio konusunda ki bütün haklar Orduspor'a sahipken ardından telefonla programa Fatih Terim bağlanmış ve programdakilere atarlı konuşmalarıyla yüklenmişti. Culio GS'ın oyuncusudur diyerek onu gelecek sezon ki kadroda kesinlikle düşündüğünü belirtmişti. 
Olay buralara gelirken, o programda ki konuşmalar türk futbolu adına kara bir geceydi. Ve bu kara gece, Fatih Terim ayar verdi olarak lanse edildi. Herşey buraya kadar tamam. Culio'nun sözleşmesi feshedildi ve Culio gelecek sezon GS'da oynayacaktı.


Culio sezon hazırlıklarına başlamış ve GS'da oynayacağı sevinciyle Fatih Terim'in gözüne girmeye çalışıyordu. GS takım halinde sezon hazırlıklarına başlamıştı. Fatih Terim'in Tv programına bağlanarak çok istediği Culio takımda düşünülmeyerek, kampa götürülmedi ve satış listesine konuldu. Tarih 16 Ağustos ve Culio Mersin İdman Yurdu ile anlaştı. Fatih Terim bir anda çok istediği, takımımda olmalı, olacaktır dediği Culio'yu gözden çıkardı. 

Burdan çıkaracağımız ders, Türkiye'nin en iyisi de olsanız ahlaklı olmak zorundasınız. Arsızlık yapmamalı, bir takımın kaderiyle oynamamalısınız. Bu konuda Culio'ya hiç bir suç bulmuyorum. Tamamen Culio üzerine kurulan bir komplo sonucu, Culio çok sevdiği, uzun yıllar oynamak istediği Orduspor'dan ayrılıyordu. 

Yorum sizlerin. Hadi alkışlayın, gurur duyun Fatih Terim hocanızla : )

Fatih Terim'in Culio açıklamalarının bir bölümünü buradan izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...