12 Nisan 2012

Orduspor vs Arsenal !

Orduspor - Arsenal İş Birliği !


Dün akşam Tv52 ekranlarında yayınlanan Tam Saha programında başkanımız Nedim Türkmen'in açıkladığı bir konu dikkatimizi çekti..

İşte başkanımız Nedim Türkmen'in açıklamaları



Yakın bir zamanda altyapısıyla meşhur Arsenal kulübüyle bir anlaşma yapacağız. 2000-2001-2002 doğumlu oyuncularımızı seçmeye gelecekler. Bu anlamda Ordu'ya bir hareket getireceğiz.. Spor yapan, sporun bir dalıyla uğraşan genç beyinlerle sağlıklı bir toplum oluşmasına neden olacak, Çok önemli sosyal bir olayı yürüttüğümüzün farkındayız. Galip geldiğimizde 2 milyon Ordulu mutlu oluyor, mağlup olduğumuzda ise mutsuz oluyor. İnşallah hep beraber bu küçük kardeşlerimizi, bu taraftarlık bilinciyle yetiştireceğiz.
Bu haberi duyduğumda en çok sevinenlerden biri de ben oldum. Bildiğimiz gibi yıllardır Orduspor altyapısından bir oyuncu çıkaramamıştık. Bu anlaşma ile ileriye dönük olarak bir çok şeyi garanti altına almaya, sağlam temeller atmaya başladık. Çünkü ne kadar altyapıdan oyuncu çıkarır ve satarsan o kadar bütçen geniş olur.. Sadece bütçe konusunda da değil Ordulu bir oyuncunun oynadığını görünce bizlerde gururlanıyor ve duygulanıyoruz.. Bu olayın bir çok altyapı oyuncumuzu da tetikleyeceğini düşünüyorum.

Aklıma hemen Fiorentina ile yaptığımız bir iş birliği anlaşması geldi. Bu anlaşma ile bir çok altyapı oyuncumuz Fiorentina'ya gidecek ve eğitim alacaktı. Ayrıca kulüplerin ürünleri takımların Storelerinde satılacaktı.  Şuan da durum nedir bilmiyorum. Fazla da birşey söylemek istemiyorum. İnşallah Arsenal iş birliği gerçekleşir..

Orduspor Altyapısından Milli Takıma !



Türkiye Futbol federasyonu U16 Genç Milli Takım'dan gelen davette, Orduspor U16 oyuncusu Mehmet Batuhan Şenel, Gürcistan'da yapılacak olan UEFA U16 Development Turnuvasına davet edildi.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamada, "U16 Genç Milli Takımımız 14-18 Nisan 2012 tarihleri arasında Gürcistan'da UEFA U16 Development Turnuvasına katılacak olup 12-18 Nisan Tarihleri arasında kamp yapacaktır. U16 Genç Milli Takım Kadromuzda bulunan kulübünüz oyuncusu Mehmet Batuhan Şenel hazır bulunmasını rica ederiz."

Alt Yapı'dan Sorumlu teknik Direktör Turgut Kır, "Alt yapımızdan Milli takımlara davet gelmesinden dolayı çok mutluyuz. Alt yapı'da Başkanımız Sayın Nedim Türkmen'in desteği ile başarılı oyuncuların çıkması bizleri gururlandırıyor. Alt yapı'dan oyuncular çıkacaktır."dedi.

Orduspor'da bu sezon daha önce U-15 takımında forma giyen Abdullah Yurttaş'ın yanı sıra Bayan Futbol Takımında forma giyen Gizem Gönültaş'da Milli Takıma davet edilmişlerdi.



Kaynak: http://www.morbeyaz.net/haber/4293-genc-oyuncuya-milli-davet.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya giriniz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...